loading
# krok po kroku
Sprawdź jak działamy
arrow-img
01
Zgłoś usterkę

Wypełnij dokładnie formularz zgłoszeniowy

arrow-img
02
Odbiór pojazdu

Dostarcz do naszego salonu lub odbierzemy pojazd kurierem prosto z Twojego domu

arrow-img
03
Naprawa/Wycena

Zdiagnozujemy usterki, naprawimy gwarancyjnie lub wycenimy

04
Dostarczenie pojazdu

Odbierz pojazd lub wyślemy do Ciebie pod wskazany adres

Nasze wskazówki

Wypełniając formularz zgłoszeniowy zapoznaj się z naszymi wskazówkami, aby reklamacja przebiegła jak najszybciej.

Jeżeli serwisant ma zamówić kuriera po odbiór pojazdu, to nie zapomnij podać prawidłowych danych!

Pamiętaj, aby pojazd dotarł bez dodatkowych uszkodzeń, spakuj najlepiej w oryginalny karton o kształcie prostopadłościanu

Jeżeli pojazd będzie wystawał poza obrys kartonu, kurier DPD może naliczyć dodatkową opłatę za wysyłkę w kwocie 100 zł


Przed spakowaniem wyczyść pojazd tak, aby serwisant mógł zając się naprawą od razu po wyciągnięciu z kartonu


Nie potrzebujesz drukować listu przewozowego, nasz kurier przywiezie specjalną etykietę.

Dane klienta, adres odbioru przez kuriera
Informacje o urządzeniu




*Podany adres w formularzu jest równoznaczny z adresem odbioru przesyłki od Klienta przez kuriera. Odbiór przesyłki przez kuriera odbędzie się w terminie 2 dni roboczych w godzinach 9-18. W przypadku błędnego adresu zostanie naliczona opłata manipulacyjna wskazana w umowie pomiędzy Mobi.pl SC a firmą kurierską.

*Usługa "Gwarancja Door To Door" dotyczy hulajnóg elektrycznych, wózków oraz przystawek elektrycznych, innych elektrycznych urządzeń mobilnych oraz elementów/podzespołów wymienionych w Szczegółowych Warunkach Gwarancji na stronie https://mobiway.pl/content/9-serwis i jest realizowana na terenie Polski. W przypadku napraw odpłatnych przesyłka również jest realizowana przez Serwis - na podstawie zgłoszenia serwisowego.

PRZESYŁKI NADAWANE WE WŁASNYM ZAKRESIE PRZEZ KLIENTÓW NIE SĄ ODBIERANE PRZEZ SERWIS !!

!! ZA WSZELKIE USZKODZENIA POWSTAŁE Z POWODU NIEWŁAŚCIWEGO ZABEZPIECZENIA URZĄDZENIA LUB POWSTAŁE PODCZAS TRANSPORTU SERWIS NIE ODPOWIADA !! Okres gwarancji na akumulatory litowo-jonowe wynosi 12 miesięcy, na pozostałe podzespoły 24 miesiące od daty zakupu.
Wykonanie przeglądu urządzenia na życzenie klienta jest usługą odpłatną.
W przypadku odrzucenia gwarancji koszta przesyłki pokrywa zgłaszający.
Naprawy gwarancyjne wykonywane są w czasie nie dłuższym niż 28 dni, licząc od momentu otrzymania produktu.
O zakończeniu naprawy klient jest informowany drogą mailową/sms.
W przypadku nie odebrania urządzenia z serwisu w ciągu 7 dni od informacji o zakończeniu naprawy będzie naliczana opłata magazynowa w kwocie 10 PLN/doba.
Dokonanie zgłoszenia serwisowego poprzez powyższy formularz jest równoznaczne z akceptacją w/w warunków.